WESOŁYCH ŚWIĄT! (2023)

No to co, składam wam życzenia, moi mili:
Świąt białych, pachnących choinką,
skrzypiących śniegiem pod butami,
spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze,
pełnych niespodziewanych prezentów.
Tak, moi drodzy, to już święta. Podsumowanie zbiorów, zapowiedzi i wszelkich maści związanych z moją stronką zrobimy sobie pierwszego stycznia, jak ty wyglądało ostatnim razem, a do tego czasu liczę, że uda mi się wrzucić jeszcze parę wpisów, bo mam wolne i chcę je spożytkować. Po prawdzie już miały się pojawiać, ale złapało mnie przeziębienie i starałem się wykurować przed świętami. Już nawiązywaliśmy do animacji japońskiej i jakiś tam zagranicznych rankingów, więc dzisiaj zrobimy coś innego. Magazyn Otaku (tak, ciągle istnieje, ale tylko na FB) zorganizował ranking na najlepsze anime oraz nowo rozpoczętą mangę w tym roku na naszym ryneczku. Nawet brałem udział, wiec warto by było wrzucić wyniki:

Wszystko fajnie, ale ten brak NieR:Automata Ver1.1a jest trochę zastanawiający…

Mangowy dla mnie zdecydowanie lepiej wypadł, bo część pozycji miałem na podobnych miejscach. Oczywiście wskoczyły jakieś, których nawet u siebie nie ująłem, ale to nic nowego. W każdym razie… Miłego i Wesołych Świąt!
Święta to też grafiki specjalne od twórców. Zebrałem kilka ciekawszych, moim zdaniem:

Banished From The Heroes’ Party Season 2

The Dangers in My Heart

The Vexations of a Shut-In Vampire Princess

Spice & Wolf: merchant meets the wise wolf

Dodaj komentarz