[KICKSTARTER] Without a Voice: Blooming Edition

Ruszamy z najnowszym wpisem, moi drodzy. Pogoda mocno nam dopisała, więc wykorzystałem ją i spędziłem sporo czasu na powietrzu. Wieczorem jednak usadowiłem się wygodnie i delektowałem seansami. Trzeba korzystać. Miałem dzisiaj sobie ją wykorzystać i porobić fotki, ale stwierdziłem, że nie ma sensu, bo i tak mam zapas. Mam nadzieję, że nie odbije mi się to czkawka. Czas na nowinki. Dosyć niespodziewanie wydawnictwo Kotori zapowiedziało mangę „PINO” od Takashi Murakami. Cytując wydawcę: Czy roboty mają duszę? Technologia AI znajduje zastosowanie praktycznie we wszystkich dziedzinach ludzkiego życia. PINO to nazwa pierwszych masowo produkowanych humanoidalnych robotów wyposażonych w prawdziwie autonomiczną sztuczną inteligencję. Jeden z nich pracuje w laboratorium firmy farmaceutycznej, gdzie zajmuje się opieką nad zwierzętami wykorzystywanymi do testowania nowych leków. Lecz w dniu, w którym dowiaduje się, że miejsce jego pracy ma zostać zlikwidowane, coś się w nim zmienia… Po innych tytułach tego autora, czyli „O psie, który strzegł gwiazd” i „Kota, do nogi!” jest przynajmniej zainteresowany. Z innych nowinek wspomnę, że Suzume zadebiutuje niebawem na platformie Netflix. Czas na część główną.
Dzisiejszym gościem honorowym jest Kickstarter dla wydania visual novel „Without a Voice” w wersji „Blooming Edition” od Studio Élan. Tak, tego się nie spodziewaliście i ja razem z wami (śmiech). Tak po prawdzie do prawie ostatniej chwili zastanawiałem się, czy opisywać tę akcję. Wynikało to z faktu, że jestem nią dosyć średnio zainteresowany, ale przeważyła moja sympatia dla tego wydawcy. Nawiasem mówiąc, szykuje się kolejna akcja na Kickstarterze jakoś w kwietniu/maju, która już będzie mnie interesowała w stopniu znacznym. Na to poczekamy, a dzisiaj skupmy się na tym. „Za siedem dni koło losu się rozbije. Siedem dni na dobre i na złe…” „Without a Voice” („Bez głosu”) to intymna i nawiedzająca powieść wizualna w stylu Yuri-horror – mroczna fantazja o dwóch kobietach, których ścieżki krzyżują się w lesie i jak stamtąd ich losy się splatają. Oryginalnie została wydana wiosną 2020 roku przez zespół L³ pod szyldem Bellhouse Studio Élan, „Without a Voice” to darmowa (lub płać, ile chcesz!) gra do pobrania, dostępna już na Steamie i itch.io. Dzięki wsparciu naszych fanów z okazji 4. rocznicy powstania gry wydawca udostępni bezpłatną aktualizację gry — z pełnym podkładem głosowym, dodatkowym bonusem za pełne ukończenie i osiągnięciami do odblokowania! „Skoro jest ukończone, to po co ta akcja?”, ktoś spyta, i słusznie. Dla uczczenia rocznicy wydawca postanowił stworzyć fizyczne wydanie z gadgetami dla najbardziej zagorzałych fanów. Nakład raczej wielki nie będzie, stąd akcja. Wydanie tutaj sponsorowane będzie dodatkowo obszerniejsze, pomijając wspomnianą aktualizację. Dlaczego? Oprócz gry podstawowej i nowej, ekscytującej zawartości z nadchodzącej aktualizacji, edycja Blooming Edition dostępna w ramach tej kampanii będzie zawierać następującą zawartość dodatkową: wbudowana przeglądarka książek artystycznych, a także plik PDF z książką artystyczną znajdującą się w plikach gry, cztery zupełnie nowe opowiadania z epilogiem i dwie nowe ilustracje. W ramach wydania jest do zdobycia DVD z „grą”, książka artystyczna, zestawy kart i tym podobne. Wszystko w klimacie tego tytułu. Dodam, że 40 minut po rozpoczęciu akcji tytuł już został ufundowany z dwoma dodatkowymi osiągnięciami, a teraz przebiło to jeszcze parę razy. Nie wiem, co myśleli sobie twórcy, ale zdecydowanie przerosło to ich oczekiwania. W ramach dodatku więc otrzymamy książeczkę na osiem stron. Jeśli komuś podoba się ten tytuł, to moim zdaniem warto wesprzeć. Jest naprawdę tanio, a otrzymujemy coś unikatowego i starannie przygotowanego. To gratka, która dodatkowo daje energię dla twórców. Jak wspomniałem, można sprawdzić ten tytuł za darmo na Steam.

Sponsorujemy tutaj.
Podsumowanie: W głębi lasu wygnana księżniczka spędza czas w samotności. Pewnego dnia pojawia się tajemnicza, piękna dziewczyna, wytrącając jej świat z równowagi. Mroczna powieść wizualna fantasy podążająca za splatającymi się ścieżkami tych dwóch kobiet. „Za siedem dni koło losu się rozbije. Siedem dni na dobre i na złe…” Ten darmowy, klimatyczny tytuł z okazji swojej czwartej rocznicy proponuje fizyczną wersję z dodatkową i unikatową zawartością. Jeśli was zainteresował, może warto wesprzeć twórców i postawić sobie na półce coś unikatowego? To tyle na dzisiaj, miłego.

Dodaj komentarz